Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

sobota, 22 stycznia 2011

nareszcie!

Jest! Są już od tygodnia ferie! Dawono tu nie pisałam bo zapomniałam hasła, ale poszperałam troszkę i mam. (; Więc co by tutaj dużo pisać. z Sylwią i Wiktorią chodzę do galerii do wind<3 W poniedziałek sesja z Aśkiem i jest okej! Później jadę do babci i nuda nuda. Pogadamy na skype z europejczykami później i tak mi cały dzień ogólnie zleci.
Muszę sobie kupić taki zegarek, strasznie mi się podobają <3 :




czarny i biały.
Napisze coś potem i wrzucę pare fot. :*

1 komentarz:

  1. hej fajny blog<3

    zapraszam do mnie;]

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    jeśli ci się spodoba możesz dodać go do obserwowanych lub skomentować <;]

    OdpowiedzUsuń