Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

poniedziałek, 31 stycznia 2011

takie tam.

Na początek zacznę od tego że kocham niebieskie oczka, o których nie mogę zapomnieć. Ale to dla wtajemniczonych.Teraz tak , balsam do włosów. Nivea. Sprawdziłam go i powiem że nie jest tak dobry jak oczekiwałam ale będę go używać. Prostuje włosy, aczkolwiek  nie tam gdzie są bardziej skręcone. więc, jeżeli ktoś ma loki to nie podziała. (; Poza tym to jak najbardziej polecam! tak wygląda :
Kosztuje z tego co pamiętam około 14.90 czy coś takiego.
No i na dzisiaj tyle. Postaram się częściej odwiedzać blogspota. Pa :*

1 komentarz:

  1. Świetny blog :)

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/ zapraszam wszystkich do odwiedzania,komentowania i dodawania do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń