Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

czwartek, 21 kwietnia 2011

Więc..

Taak, skasowałam blog w wp.pl, skasowałam 2 na blogspocie, bo ten jest najbardziej ogarnięty. :) Będę dawać tutaj haul'e, opisywać dnie i inne podobne rzeczy. Dziś ..
Wstałam ok. 7:30. Leżałam chyba do 11. Zjadłam śniadanie i zmieniłam pościel. Potem zrobiłam jeszcze parę innych rzeczy. Ale ogólnie dzień spędziłam przed komputerem. Jutro do Krosna pojadę, w końcu się nie będę nudzić. No i właśnie umyłam głowę, zaraz idę spać o nie wytrzymuje. Jutro wrzucę coś ciekawszego + ootd.

1 komentarz:

  1. fantastycznie sie zaczyna:) dodaje do obserwowanych i bede sledzic!!!czekam na nowa notke:*

    OdpowiedzUsuń