Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

czwartek, 28 kwietnia 2011

Coś nowego?

Cześć. :) Nie mam zbytnio czasu i nie wchodzę tutaj codziennie. No ale .. Ostatnio kupiłam sobie puder, z oriflame. Nie mogę dużo o nim powiedzieć bo użyłam go dosłownie parę razy.

DZIEŃ :
Do szkoły na 7:45 . Pierwsza lekcja, matma. Nuudno. Następnie , informatyka. Pan wyszedł na prawie całą lekcje, więc chłopacy zaczęli się bić zeszytami, a Tomek opowiedział mi opowiadanie które trzeba było na polski przeczytać. Potem Historia, sprawdzian, nie ma to jak zeszyt w torbie. Polski, Technika na polu <3 I 2 wf. Na pierwszym Pan rozdał nam nowe stroje na basen, nareszcie. Poszłyśmy przymierzyć. No i nie ma to jak biegać po szkole w majtkach i koszulce!  Potem do babci, do domu i zadanka<3 Jutro ma być jakaś akademia, jak ja tego nie lubię! Jutro po szkole idę do fryzjera , podciąć grzywkę bo za długa się zrobiła i na balony! 4 dni spędzone na lotnisku, mrr. I to by było na tyle . :)
Zdjęcie z balonów tamtego roku :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz