Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

środa, 8 czerwca 2011

Czuć wakacje!

Cześć kochani! Ja po prostu żyję już wakacjami. W szkole luźno, nie ma już prawie w ogóle nauki i nie pytają. Zachowania wystawione, mam dobre! Myślałam, że będzie gorzej bo nauczyciele mnie nie lubią. W ogóle, teraz z koleżanką (Wiktorią) mamy zajęcie, co prawda trochę to dziecinne i tak dalej ale można pośmiać. Wczoraj pogodziłam się z Sylwią, nareszcie. Bez niej nudno jest i jakoś tak dziwnie. Na razie wszytko układa się dobrze i oby tak dalej!
Ostatnio gdy sobie coś kupię, od razu się psuje. Dopiero co dostałam moją torebkę, miałam ją zaledwie raz i już się popsuła. Koniec! Zbieram na porządną torbę, czarną, z adidasa!
Mam dziś dla was, zdjęcie mojego outfitu i mojego ukochanego body spray'u którego zapach kocham!
bluzka - house 
szorty - orsay
torba - carry
sweterek- mohito
Jest o zapachy granatu i mango <3 ślicznie pachnie!
Pozdrawiam Was,
undfallen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz