Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

sobota, 4 czerwca 2011

Gorąco!


Cześć Kochani. :* Przez dłuższy czas nic nie pisałam, ale chciałam pokazać wam moje nowe nabytki. Jednak, że torebke musiałam dać do "naprawy" ( nie zauważyłam że była rozpruta ) a butów w dalszym ciągu nie kupiłam, nie opłaca mi się, pokazywać wam 1 bluzki. Pojechałam dziś na chwilę do miasta, ale niepotrzebnie bo i tak, byłam z koleżanką tylko 30 min. Do wtorku, oceny mają być wystawione, potem konferencja i nauczyciele dadzą nam już spokój! I nadejdą ukochane wakacje!
Pogoda jest cudowna, ciepło, słonecznie, bez deszczu. Wspaniale!
Ostatnio mam bzika na punkcie koloru brązowego, jest śliczny. Szczególnie w odcieniu "toffi". Ale nie w tym rzecz. Jak pewnie większość z was zauważyła,  królują dodatki właśnie w takim kolorze.




tchibo 
Miłego wieczoru,
undfallen.

3 komentarze:

  1. pierwsza torebka jest świetna!:)

    zapraszam do mnie,nowa notka! :

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest śliczna :)
    Pozdrawiam
    i zapraszam do obserwowania mojego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, te torebki są świetne ;) dodaje do obserwatorów i liczę na to samo :D
    Zapraszam do mnie:
    http://zuzzluzz.blogspot.com/
    proszę o komentarze, dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń