Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

wtorek, 31 maja 2011

Oszczędź trochę kasy!

Hello!
Dziś chciałabym Was poinformować o jeszcze 2 promocjach! :)
 
Pierwsza jest do sklepu : house. Podobnie jak poprzednio, należy wejść na ich stronę na facebook'u i polubić ich, a resztę znajdziecie na ich tablicy. Kupon -40%, ważny jest w dniach 30 maja - 1 czerwca.
Druga promocja, jest w magazynie Avanti. Znajdują się tam 2 karty rabatowe, ze zniżkami do różnych sklepów!
Są one ważne tylko w dniach 18-19 czerwca ( jeśli podałam złe daty, przepraszam ).
Jutro prawdopodobnie, pojadę do Rzeszowa wybrać nowy model butów w ramach reklamacji. Zastanawiam się na trampkami Converse. :) Ogółem jest pozytywnie!

Pozdrawiam Was serdecznie,
Olka.

1 komentarz:

  1. ja mam jedne converse i tez tak mysle czy nie kupic drugich :d

    OdpowiedzUsuń