Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

poniedziałek, 16 maja 2011

Poniedziałek.

Helloł.
Dziś 9 lekcji -.- Z przyrody, będę miała 3.. No, ale średnią podniosą mi może te 2 szóstki, albo może 3 ? Trzeba załatwić. Dzień ogólnie przymulający, i chcę bardzo chcę już wtorek. Albo najlepiej czwartek, nie ma przyrody, są 2 wf i często widzę moje "love" , hihi. O 16:30 lecę na korki z matmy, potem nauka, nauka,nauka.. Litości!
Dziś załatwiłyśmy wiele spraw związanych z wycieczką. Może jednak wypali?
We wtorek sztafeta, ufff! Jak dobrze, że nie biorę w niej udziału.
Chcę loda, tylko lody mi poprawiają humor. Ale niestety nie mam u babci, mam w domu.. Przeżyję.
Miałam jechać w tym tygodniu na większe zakupy, ale moja mama stwierdziła że pojedziemy 28 maja. Jejku no, nie mam już w czym chodzić a ona mi jeszcze oddala termin zakupów. Nie ważne.. Kończę, pa kochani :*
Olka xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz