Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

wtorek, 24 maja 2011

Outfit

Hej! Dziś mam dla was zdjęcia mojego" stroju dnia " . :)



Byłam się opalać, ale nie wytrzymałam w tym gorącu.. W szkole straszne luzy i dobrze! :) Jak ja bym chciała już wakacje! Nie mogę się już doczekać jak otworzą basen, będę musiała chodzić częściej bo w tamtym roku byłam tylko parę razy. Ogólnie wakacje zapowiadają się baaardzo ciekawie.
A Wy, macie jakieś wakacyjne plany?


Olka

8 komentarzy:

  1. Jeszcze nie mam planów na wakacje ale raczej leniuchowanie ;D
    Obserwujemy ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak w ogóle fajne buciki gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że ten kolor ostatnio robi furorę ;P
    plany na wakacje? hmm...Warszawa, Kraków, Rzeszów, może Bieszczady, Mazury. I może jeszcze do Gdańska. Trochę planów jest, ciekawe co z tego mi wyjdzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś wyróżniona w moim konkursie Sunshine Award. Więcej u mnie na blogu :) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na waakcje raczej się nie wybieram :) fajny zestaw :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Plany wakacyjne - spontan ;). Świetna stylizacja. Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń