Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

sobota, 28 maja 2011

Promocyjnie!

Hej kochani!
Jest już dosyć późno, ale jakoś wcześniej nie miałam nastroju do pisania notatki. Dziś cały dzień zmarnowałam, siedząc przed komputerem. Jutro czeka mnie nauka na poprawkę z historii. Muszę się też trochę w gimpie pomęczyć, aby zdobyć 6 z informatyki, w końcu średnia na koniec podstawówki powinna być jak najlepsza!

Po pierwsze chciałam was poinformować iż na facebook'u, można zdobyć kupon rabatowy do cropp'a , -40% w Dzień Dziecka. Wystarczy polubić ich stronę, a resztę znajdziecie na ich tablicy.

25 dni do końca szkoły! Z jednej strony strasznie się ciesze, wakacje itd. Ale z drugiej.. Będę rozstawać się z moją klasą. Na zakończeniu roku się chyba popłaczę.. Nasza klasa jest mega zgrana i chodź nauczyciele nas nie lubią mówią, że jesteśmy niegrzeczni, uważam, że jesteśmy zgraną klasą. Ciągle się śmiejemy, to właśnie oni zawsze poprawiają mi humor. Smutno będzie. :(

 Pozdrawiam Was, trzymajcie się 
Olka. :*

3 komentarze: