Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

poniedziałek, 9 maja 2011

Bez tytułu ?

Cześć! Dziś .. o matko. 6.45 basen. Przyjechałam o 6.30 , drzwi były zamknięte, no to poszłyśmy przez pole. Na basenie, złapało mnie w sercu, nie mogłam oddychać - znowu. No ale ważne, że to mało znacząca wada serca, nic poważnego. :) Potem lekcje, lekcje... Na angielskim , Pani zaczęła do mnie mówić " Ola Tutaj " hahaha. Nic dziwnego, bo Wiktoria przekręciła moje nazwisko. Na historii biegaliśmy po darmowe ciastka, ze słodkiego dnia. Wf i do domu. A o 16:30 na korepetycje z matmy . O.o ]

Jeszcze na starym blogu, proszono mnie o zrobienie " kolekcji butów " , zrobię ją jak tylko dotrę do domu . :)

Każda z nastolatek, ma lub marzy o własnym pokoju. Chcemy aby był on przytulny, tylko nasz ale zarazem kolorowy , stylowy, jak z żurnala. Ja również baaardzo bym chciała mieć taki pokój i jestem już bliska tego, gdyż mój własny pokój zaczęłam urządzać w grudniu, ale nie ma w nim jeszcze paru drobiazgów o których marzę. Rozmyślając o temacie nowej notatki, wymyśliłam że pokażę wam parę inspiracji do urządzenia pokoju. Możecie podpatrzeć z nich pewne elementy.

Olka xoxo

7 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. chciała bym mieć któryś z tych pokoji

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie są te pokoje, chciałabym mieć taki. ;)
    Ale to tylko marzenia, hehe.
    Pozdrawiam i wpadnij do mnie <33

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, super blog. I ja mam pytanie: czy jedziesz gdzieś na wakacje, chodzi mi o notkę w stylu co zabieram ze sobą na wakacje w góry lub nad morze. Wiesz kosmetyki, ubrania, buty itp. Byłabym ci za to bardzo wdzięczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. tralalala - niedługo postaram się coś takiego napisać. :)

    OdpowiedzUsuń