Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

wtorek, 10 maja 2011

California King Bad!

Hej! Niedawno, w sieci pojawił się najnowszy teledysk , zapewne bardzo dobrze wam znanej, Rihanny! " California King Bad " - piosenka przepiękna. Co do teledysku, według mnie jest on podobny do " Only Girl ( In The World) ". Ale również jest bardzo ładny. :) Zresztą oceńcie sami.
Nie mogę dodać za pomocą YouTub'a, nie wiem co się stało -.-


Ratunku! Potrzebuję zakupów, natychmiast! Niestety jest to możliwe dopiero po 20 maja. Jutro może przyjdą mi buciki <3

Dziś od rana miałam dobry humor. Jak tylko przyszłam do szkoły, już byłam cała happy. Lekcje przeminęły szybko. I oby tak do piątku! :*

A teraz parę zestawów.



Olka xoxo.

2 komentarze:

  1. Też bardzo podoba mi się teledysk Rihanny do "California King Bed", chociaż słuchając piosenki na płycie zupełnie inaczej sobie wyobrażałam jej wizualizację :)

    Pozdrowienia

    Monika Dawidowicz
    http://www.movsmo.net

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zestawy, a piosenka jest genialna, bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń