Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

niedziela, 15 maja 2011

Outfit

Cześć! Jejku, już nie wytrzymuję. Koniecznie potrzebuję nowego laptopa. Ten który mam, chodzi już bardzo głośno, bateria trzyma 5 minut, już chyba nawet mniej.. Niby niedługo dzień dziecka, później moje urodziny, no ale wiem że tata i tak mi go nie kupi, bo powie że ma inne wydatki i że jadę na kolonie, wakacje , obóz itd.. No, ale żeby sobie sprawić nowego laptopa, który moim zdaniem był nie potrzebny, bo przecież miał ładnego, niebieskiego, ROCZNEGO , nie zniszczonego laptopa.. A mój czołg? Ma chyba z 4 lata, w klawiaturze są same okruszki, haha... Trzeba pomyśleć... Ale nie o tym notatka.

Dzisiaj pokażę wam outfit na dni takie jak ten.. deszczowe, zimne.




bluzka - butik
kardigan - butik
spodnie - troll
buty - nie pamiętam nazwy sklepu..
torebka - targ

A teraz pokażę wam parę swoich obrzydliwych fotek :



Olka xoxo

4 komentarze:

  1. mam podobne buty, tylko, że fioletowe.
    a może tata zrobi ci niespodziankę? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw :) buty też fajne ;D

    http://www.sally-shey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam kiedys podobane buty ale od kad zniszczyly mi sie 3 pary nike zrezygnowalam z kupna sportowego obuwia;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń