Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

sobota, 7 maja 2011

Wreszcie coś!

Jestem mega ucieszona, bo w końcu na moim blogu się coś ruszyło. I podejrzewam że do głównie zasługa Wiktorii ( ZOSTAWMOJEJAPONKI ) , bo poleciła mój blog. Dziękuję. :*
Pogoda jest fatalna, nie ma gdzie wyjść, pada. Więc postanowiłam coś dodać. Mam straszną ochotę zrobić OOTD, ale nie mam czasu na przebieranki, więc zrobię go jutro przed wyjściem.
A teraz przejdźmy do .. torebek. Przeglądałam gazety i dostrzegłam, że małe torebki wcale nie mają zamiaru wyjść z mody. Są ich masy! Oto kilka z nich :
 reserved - 69.99
 cropp - 59.99

h&m --
 Tally Weijl -  59,99 

cropp - 49.99





Olka xoxo

6 komentarzy:

  1. żartujesz! nie ma za co :*

    a kocham pierwsza druga i trzecia ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. nalepsza jest z h&m :D
    zapraszam do mnie :)
    http://poprostuzyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są ładne.
    Zapraszam do mnie www.buu-diy-buu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 mi się baaardzo podoba. :D :D

    OdpowiedzUsuń