Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

wtorek, 17 maja 2011

Dbamy o twarz

Hello.
Dziś o dniu, nie będę dużo pisać, bo się wkurzyłam w szkole i muszę się na kimś odegrać.. Pomijając.

Mam dla was dzisiaj płyny do twarzy. Te które polecam i te za którymi nie przepadam. :)



Mam osobiście i krem i płyn ( ten ciemniejszy ). Płyn jest bardzo, bardzo dobry. Oczyszcza skórę. Kremu natomiast używam bardzo żadko, tylko wtedy kiedy mam bardzo wysuszoną skórę na twarzy. Dobrze nawilża i przyjemnie pachnie.

 Mleczko do demakijażu oczu. Używam go prawie codziennie. Jest bardzo, ale to bardzo wydajny. Jednym słowem : polecam!

Na tym żelu niestety się zawiodłam. Nie spełnił on moich oczekiwań. Moja twarz po nim była taka sama jak zawsze, a na opakowaniu pisze że jest on " oczyszczający ". Jak dla mnie, nie jest on najlepszy .

Te żele, nie są ani bardzo dobre, ani złe. Są po prostu przeciętne. Oczyszczają skórę, mają przyjemny zapach, aczkolwiek nie byłam nimi zachwycona. Ale jak najbardziej: polecam.

Olka xoxo

1 komentarz:

  1. Muże sobie koniecznie kupić to mleczko z Ziaji. Hehe, pozdrawiam i zapraszam do siebie. ;) <33

    onthefloor14.blogspot.com
    amazingstory14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń