Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

czwartek, 12 maja 2011

Outfit!

Witam!
Dziś w szkole było nudno w sumie i nie mam co opisywać. Przyszły mi buciki, ale niestety są u babci. Jak moja mama pojedzie sobie poćwiczyć, to je weźmie  stamtąd. Już nie mogę się doczekać, hihi. Miałam się iść opalać, ale nie chce mi się za bardzo leżeć plackiem na słońcu. Więc narazie zastosuję jakiś samoopalacz, chyba. Ponieważ jestem biała jak mąka, a w szczególności moje nogi. Kiedy na wf ubiorę krótkie spodenki wyróżniam się moją bladością, gdyż mam niesamowicie jasną karnacje. :(

Z niecierpliwością czekam na wieczór, gdyż zjem sobie wtedy moje najukochańsze gofry :*

Nadeszło ciepło! Upały, niczym lipiec. Niestety wieczory są już chłodniejsze, ale równie przyjemne. Zaprezentuję wam dziś strój na popołudniowe wyjście ze znajomymi, zakupy czy zwykły spacer.



bluzka - moodo 
wisiorek - h&m
spodnie - orsay
buty - altero 
torebka - house
Olka xoxo

5 komentarzy: