Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

czwartek, 5 maja 2011

To i owo.

Chciałabym napisać coś.. " dającego ludziom do myślenia ".
1 ) " Nienawidzę tej idiotki! "
Nie rozumiem ludzi, którzy kiedy nie lubią jakiejś gwiazdy, a nawet osoby cały czas po niej " jadą ". No bo jeżeli, nie lubisz jakiejś osoby, to nie chcesz mieć z nią nic wspólnego.. No to po co ją obgadujesz, puszczasz o niej plotki? U mnie w szkole i wiem że nie tylko u mnie, jest wiele takich ludzi, przeważnie są to dziewczyny, ponieważ chłopcy są inni. Kiedy kogoś nie lubisz, to po prostu zachowaj to dla siebie! Bo po co, tracić czas, denerwować się? Nie zwracaj na tę osobę uwagi. :)

2 ) ANTYFANI.
Najlepszym przykładem na to jest Bieber. Ma on miliony fanek na całym świecie, ale ma też dużą liczbę antyfanów. I kompletnie nie wiem, co im daje to że napiszą na niego że jest " gejem, dziewczyną " i tym podobne. Robiąc to, robicie mu dodatkową reklamę i nic poza tym!  Ty lubisz inną muzykę, kiedy ktoś ją krytykuje nie lubisz tego, czy nie jest tak? Tak samo czują się Ci którzy lubią kogoś , kogo nie lubisz Ty! Po prostu nie interesuj się, życiem, tworzeniem gwiazdy której nie lubisz i będzie okej. :)

Nie piszę tego żeby się wymądrzyć, piszę to co myślę. Wiem, że do ludzi to nie dotrze, ale mam nadzieję że jakaś garstka osób które to przeczyta, zrozumie to co mam do powiedzenia. 


undfallen xoxo.

3 komentarze: