Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

czwartek, 19 maja 2011

Szorty

Hej hej.
Dziś w szkole nudno. Na technice byliśmy na polu i chłopacy nosili nas na barana, haha. Potem poszłam do Wiktorii znieść jej zeszyty i wracałam jak najszybciej bo buty mnie tak okropnie obgryzły że nie mogłam chodzić i z tego powodu jutro do szkoły idę w sandałach. Jutro miałam iść na urodziny do Mateusza, ale prawdopodobnie ich nie będzie.. A szkoda, bo fajnie jest na Odrzykoniu. Wróciłam do domu, na jutro zero nauki. Na polskim i matematyce będzie " Rewia Talentów ". Angielski to luzik. :>

Ale przechodząc do tytułu notki.. Nachodzą, choć można powiedzieć, że już są - upały! Nie wiem jak wasze szafy, ale moja nie jest w żadnym stopniu do tego przygotowana..  Pokażę wam dziś szorty z kolekcji różnych sieci'ówek ( house, h&m ... )

Dżinsowe spodenki. Bardzo modne tego lata.
 
h&m

Big Star

Nadal ogromną popularnością cieszą się tz. " szorty kąpielowe".

butik 

house 
 
 
 
Olka xoxo


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam te dżinsowe spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne spodenki, ja tez musze letnie rzeczy kupić. Pozdrawiam i zapraszm do siebie. <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. musze sie wybrac na jakies zakupy w poszukiwaniu takich spodenek XDDDD
    dziękuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam sporo szortów, ale chodze tylko w jeansowych :<

    OdpowiedzUsuń
  5. jeansowe szorty są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak z h&m najlepsze :)
    Zapraszam serdecznie do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się takie szorty!
    Niestety źle w nich wyglądam :/
    A.

    OdpowiedzUsuń