Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

poniedziałek, 23 maja 2011

Koniec.

Zastanawiam się nad zawieszeniem bloga. Nie mam tutaj zbyt, dla kogo pisać .. Napiszcie co o tym myślicie w komentarzach.
Dziś w szkole było bardzo fajnie, mimo iż nie było Wiktorii. Na wymianę przyjechali do nas dzieci z Turcji i Włoch. Oczywiście dla mojej klasy, to wielka atrakcja, bo oni nigdy ludzi nie widzieli. No i podstawowo kupa śmiechu, jak to w VIa. Chłopcy od razu wzieli się na " podryw ", to nic że ledwo po angielsku coś powiedzą...
W tym upale, nie mogłam wytrzymać i bardzo dobrze że wzięłam sobie do przebrania krótkie spodenki bo bym się ugotowała..
Dziś przed samym wyjściem na korepetycje, mama zauważyła u mnie kleszcze. Tak się przestraszyłam, że zaczęłam piszczeć, ale na szczęście mama mi go wyciągnęła i nic nie bolało!
Jutro znów nie będzie religii więc, kończymy o 12! Pójdę wcześniej na angielski i będę miała spokój. :)
Muszę się w końcu wziąć bo do 10 czerwca ( do tego dnia mają być wystawione oceny ) już blisko, a ja nic nie działam w kierunku wyciągnięcia paru ocen na 4. Muszę się postarać o te 4 i najlepiej poproszę o to już jutro żeby mieć to już z głowy... Bardzo bardzo mi na tym zależy. Nie mogę się już doczekać wakacji! Jeszcz 31 dni licząc weekendy, a pomijając je już tylko 22! Łiiiiii! :*
Piszcie co sądzicie o moim zamiarze zawieszenia bloga!
Jeśli będę miała czas, wrzucę coś jutro! :)
Olka :*

1 komentarz: