Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

sobota, 7 maja 2011

Buty!

Dopiero co wstałam. Plany na dziś? Sprzątanie i nauka, ponieważ jutro idę na komunię kuzyna ..
Przed chwilką szukałam na allegro tenisówek, ponieważ na cieplejsze dni, potrzebne mi są jakieś cienkie buty, bo w moich reebokach jest już za gorąco. Więc znalazłam prześliczne tenisówki w kwiatki, i planuję je zamówić. To znaczy mama musi mi je zamówić, bo mi przez wesołe miasteczko, nie zostało zbyt dużo kasy.




Dla mnie są mega. A wam jak się podobają ? :*
Olka xoxo.

3 komentarze:

  1. sa super .
    obseruje i licze na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... są ładne, ale wolała bym, żeby one nie były kremowe w kwiatki tylko białe :)
    obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. laska, tkaie są w butiku ;d

    OdpowiedzUsuń