Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

środa, 11 maja 2011

Boli?

Hej. Dziś w szkole fajnie. Po szkole poszłam z Martyną znów do szkoły, potem z Wiktorią po Kubę  i z nimi pochodzić gdzieś. Porobiłam telefonem parę zdjęć, ale prawie żadne nie nadaje się do opublikowania w sieci.
Jutro chyba pójdę do lekarza, bo mnie ramie boli już od 5 dni i nic nie pomaga. W sumie to się cieszę bo nie pójdę do szkoły itp. ale z drugiej strony ja chcę iść jutro do szkoły, kocham czwartki! Muszę namówić mamę żebym do lekarza poszła w piątek. Może jeszcze jeden dzień wytrzymam z tym okropnym bólem. Nie mogę się nawet śmiać, co było dziś nie wyknalne, w towarzystwie Kuby i Wiktorii . :)

Zostałam poproszona o notatkę o pakowaniu się na wakacje. - niedługo się pojawi. :) Jeśli chcielibyście jeszcze jakieś konkretne notatki, to pisać śmiało.


6 komentarzy: