Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

sobota, 21 maja 2011

Zakupy, Outfit.

Hej!
Dziś byłam na zakupach w Rzeszowie. Podobało mi się strasznie dużo rzeczy, ale kupiłam tylko 3. I nareszcie mam jeansowe szorty. Prawie nigdzie ich nie mogłam znaleźć, ale w końcu je kupiłam z czego się bardzo cieszę!

Kochani z racji , że dziś " koniec świata " , życzę Wam spokojnego spoczynku, czy coś. Hehe, nie a tak na prawdę, no kto to w ogóle wymyślił?! Tak z dnia na dzień, pojawiła się informacja, że będzie koniec świata, na pewno.
Haul :
orsay - 89,99zł

 h&m 9,50 zł

F&F 20,30 zł.


Outfit :




bluzka - yups
szorty - orsay 
bransoletki- h&m i avon 
Do outfitu pasują wszelkie rodzaje obuwia sportowego. Ja miałam akurat japonki z cropp'a z kolekcji sprzed 2 lat, ponieważ są jeszcze dobre, nie zniszczone i służą mi jako pantofle. ;)
Olka xoxo


2 komentarze:

  1. Śliczne spodenki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: onthefloor14.blogspot.com oraz amazingstory14.blogspot.com. <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! śliczne te spodenki ^^

    OdpowiedzUsuń