Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

piątek, 20 maja 2011

Straszne!

Hej..
Jejku, dziś rano dostałam od koleżanki sms, że umarł kolega jej brata. Nie znałam go kompletnie, nie widziałam go ani razu na oczy, ale przykro mi z tego powodu. Zginął podczas jazdy na ścigaczu... Nawet moja mama nie może o tym przestać myśleć... A jechał do szkoły, poprawić oceny, pośmiać się... Współczuję wszystkim jego bliskim z całego serca. [*]

Dziś od razu po szkole byłam z Tomkiem, Grzesiem i Wiktorią po prezent dla Mateusza. Później urodziny, na Odrzykoniu. Fajnie było nie powiem, tylko trochę nudno. Wróciłam niedawno. Jutro nareszcie jadę na zakupy. Obowiązkowa rzecz do kupienia? Jeansowe szorty i strój kąpielowy!

Skąd wy macie jakieś informacje że koniec świata jest jutro, hahahaha? Nie wierzę w to ani trochę! :)


Uwielbiam koszulki luźne, męskie. Wymyśliłam sobie, że kupię sobie w cropp'ie męską koszulkę. No bo są naprawdę ładne. Kiedy kupowałam dziś tam koszulkę koledze, uznałam że są naprawdę fajne! Wiem że to dziwny pomysł, no ale ...
Olka xoxo

1 komentarz: