Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Olka:) Interesuję się modą, muzyką itp. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Zapraszam do jego obserwacji.

niedziela, 15 maja 2011

Niedziela..

Cześć. Jejku, wyspałam się, nareszcie<3 Dziś na szczęście mało nauki, bo większość zrobiłam wczoraj. Muszę zgłosić się do poprawy przyrody, oddać pracę pisemną z plastyki i oddać pracę z informatyki. Z jakimś świadectwem trzeba wyjść z podstawówki, no. Do kościoła jadę po południo, bo teraz nie chce się i mi, jak i mojej mamie. Porobię później jakieś zdjęcia to tutaj wrzucę...

A dzisiejsza notka, będzie nawiązywać troszkę do poprzedniej..
Plany wakacyjne! 

Ja już na początku wakacji, jadę z rodzicami i ich znajomymi do Czarnogóry. Cieszę się, ale wolałabym pojechać gdzieś w stronę Włoch, Hiszpanii czy Portugalii, gdyż tam jeszcze nigdy nie byłam. Chociaż to i tak dobrze, bo jak na mój wiek byłam już w bardzo wielu miejscach.

Następnie na przełomie lipca i sierpnia jadę na kolonię do Władysławowa z Jagódką<3 Z tego cieszę się bardzo! Uwielbiam poznawać nowych ludzi! Po koloniach zawsze jest co wspominać :)

I w końcu w ostatni tydzień wakacji jadę nad Solinę. Wiem nie jest to daleko, ale jadę tam z moją klasą jako obóz sportowy. Mamy już wszystko zaplanowane, co bierzemy, co będziemy robić i kto z kim będzie w domku. Nie mogę się doczekać! Tylko szkoda, że to dopiero na koniec wakacji.

A wy jakie macie plany na wakacje ?

A tutaj macie zdjęcia z wakacji w tamtym roku :




Olka xoxo

6 komentarzy:

  1. olka jestes taka sweet na tych fociach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ja wcześniej nic nie ogarnełam i teraz mam masę nauki. Zazdroszczę wakacji!!!
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie :)

    http://bella-wpogonizamna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń